shok, jak dla mnie to środek C5 też jest najfajniejszy z powyższych samochodów a najgorszy passata :szeroki_usmiech
Volkswagen atakuje polski rynek. Zaoferuje tańsze auta.
Zwiń
X
-
superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
-
-
Zamieszczone przez hotraingdzie Twój RS
a serio miałem dość auta które teoretycznie nowe wciąż się sypało i nic nie można było pomodzić:P
teraz jeżdżę autem dla prawdziwych facetówprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piotrek_gdyZamieszczone przez hotraingdzie Twój RS
a serio miałem dość auta które teoretycznie nowe wciąż się sypało i nic nie można było pomodzić:P
teraz jeżdżę autem dla prawdziwych facetówsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Co do Avensisa T27 z jednym muszę się zgodzić: wnętrze niczym nie porywa, jest ciemne, smutne i nudne. Nawet w "wypasionej" wersji nie ma nic z polotu. Nawet te kilka srebrnych listewek za cholerę nie poprawia urody wnętrza. Ale dziś specjalnie pojechałem do Toyota Marki żeby ocenić i momacać i powiem, że mi się takie auto podoba (no ale fakt, ja juz i tak siedzę w nudnym wnętrzu Toyoty Avensis T25).
No i co do promocji: wciąż są dostępne auta w promocyjnych cenach wyprzedazowych w niemal wszystkich konfiguracjach, ale tylko w kolorach metalizowanych. W związku z tym dostępna obecnie najtańsza wersja T27 kosztuje przynajmniej ~72kzł i trzeba na dostawę oczekiwać do 14 dni.
Komentarz
-
-
Walt, precyzując....
sedan to auto: rodzaj trójbryłowego, zamkniętego nadwozia samochodu osobowego, z wyraźnie oddzielonym przedziałem silnikowym i bagażowym...
Liftback – typ nadwozia samochodu osobowego, zbliżonego konstrukcyjnie do samochodu typu hatchback, różniącego się nieznacznie - bardziej pochyloną szybą i (czasem niewielkim) nawisem nadwozia za tylnym kołem.
Przykładowymi samochodami typu liftback są np. (często mylone z sedanami): Honda Civic w wersji 5d, ©koda Octavia czy Seat Toledo I generacji. Od sedana odróżnia je jednak tylna szyba podnoszona wraz z pokrywą bagażnika oraz w niektórych przypadkach tylna wycieraczka (np. Opel Vectra, Opel Insignia, Mazda 6, Toyota Avensis, Ford Mondeo). :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pandzikMondeo 1.6 120KM z dwustrefową klimą w wersji kombi można było wytargać niedawno za 65k zł. I mamy pozamiatane.
ale co tu porownywac - jakis tam mondeo i niebotyczne golfisko :P
oczywiscie zartuje :diabelski_usmiech (ale nie z cenami)
Mondeo mi sie bardzo podoba, choc nie mam zielonego pojecia jak jest z jego bezawaryjnoscia...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marlej108mam wrazenie, ze nawet jakby o 10% obnizyli cene tych modeli to i tak jest strasznie drogo... zobaczcie ile wychodzi golf czy polo... (teraz na Octe jest 11k znizki na wersje mint - sprawdzone organoleptycznie, moze nawet na drozsze wersje wiecej ale tego juz nie wiem)....
kolega odebrał tydzień temu paska 1.8tsi comfortline , z navi , ksenon i jakimiś tam jeszcze dodatkami niezłymi - 106tyś.O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Ja sprzedaję Skodę i VW. Jeśli policzysz O2 z takim samym wyposażeniem jak Golf 6 to cena będzie bardzo zbliżona. Jeszcze lepiej wyglądało to przy pakietach optimum. VW wygrywa finansowaniem 50/50 bez żadnych dodatkowych kosztów.
Jeżdżę O2 i przyznam, że VW z takim samym silnikiem jest dużo lepiej wyciszony w porównaniu do Skody, nad czym ubolewam.
WIELKI + Octavii to bagażnik...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mundito79Jeśli policzysz O2 z takim samym wyposażeniem jak Golf 6 to cena będzie bardzo zbliżona.
ale jakbyś mi policzył ile bym zapłacił za O2 w 1.4tsi w takim yposażeniu jak golf 6 highline +ksenon +czujnik deszczu + dupogrzanie + hhc , zresztą sam wiesz co dajesz do golfa w pakietach i napisał ile wyjdzie po rabacie to byłbym wdzięczny.. . za alcantarę tylko nie wiem jak doliczyć do octavii ale przecież jest taka opcja w O2O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leszekmwZamieszczone przez marlej108mam wrazenie, ze nawet jakby o 10% obnizyli cene tych modeli to i tak jest strasznie drogo... zobaczcie ile wychodzi golf czy polo... (teraz na Octe jest 11k znizki na wersje mint - sprawdzone organoleptycznie, moze nawet na drozsze wersje wiecej ale tego juz nie wiem)....
kolega odebrał tydzień temu paska 1.8tsi comfortline , z navi , ksenon i jakimiś tam jeszcze dodatkami niezłymi - 106tyś.
napisalem tez wyraznie ze odnosze sie do tanszych wersji a nie drozszych, ale podejrzewam ze na drozsze mozna miec jeszcze wiekszy upust cenowy...
i sorry Leszek, ale nie przekonasz mnie to jakiejs (nadludzkiej?) jakosci aut VW.... naprawde sie zastanawiam jak mozna za golfa zaplacic tyle kasy co niektorzy bólą w salonach... (no chyba ze sa jakies super znizki - to sie pochwal jak wiesz)...
Zreszta juz niedawno na forum byla dyskusja z Twoim udzialem gdzie zescie sie spierali o jakosc golfa vs octavii....
NIGDY bym nie kupil gorzej wyposazonego i ze slabszym silnkiem golfa w cenie lepiej wyposazonej i mocniejszej octavii, czy wrecz superba....
ale to nie znaczy ze kazdy musi kupowac jak ja - jesli ktos woli golfa - to jego sprawa, natomiast prosze nie narzucac mi teorii o jego nadzwyczajnym wykonaniu, bo po prostu dla mnie sa to brednie... z vw polo nowym mam dosc czesto stycznosc i cena tego pojazdu jest po prostu wzieta z sufitu.. sadze ze podobnie jest z golfem - ale skoro sie znajduja chetni na zakup to po co maja cene obnizyc...
niestety w wielu polskich glowach pokutuje poglad ze "niemieckie" to najlepsze odnosnie aut... i tak moze faktycznie bylo za komuny w latach 70 i 80-tych gdy niemal kazdy rupiec z RFN bil na glowe krajowe koszmarki motoryzacyjne... ale obecnie to jest po prostu juz nieprawda....
Reasumujac - VW jest za drogi i nic nie uzasadnia jego ceny... moze poza naiwnoscia klientow tej marki... :diabelski_usmiech
[ Dodano: Sob 24 Gru, 11 14:51 ]
Zamieszczone przez mundito79Ja sprzedaję Skodę i VW. J.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marlej108marlej108 napisał/a:
mam wrazenie, ze nawet jakby o 10% obnizyli cene tych modeli to i tak jest strasznie drogo... zobaczcie ile wychodzi golf czy polo... (teraz na Octe jest 11k znizki na wersje mint - sprawdzone organoleptycznie, moze nawet na drozsze wersje wiecej ale tego juz nie wiem)....
skodę ratują chyba tylko te wersje typu mint , normalna wypasiona kosztuje więcej od golfa , i to dużo . wiem bo kupiłem golfa 5 miesięcy temu. a więc nie pisz takich rzeczy .
kolega odebrał tydzień temu paska 1.8tsi comfortline , z navi , ksenon i jakimiś tam jeszcze dodatkami niezłymi - 106tyś.
za to piszesz - golf czy polo .
a ja napisałem że skodę ratują wersje mint , o tourze już nie wspominałem ponieważ już jest wycofany .
napisałem również że porównuję ceny wypasionych aut a nie golasów.
Zamieszczone przez marlej108i sorry Leszek, ale nie przekonasz mnie to jakiejs (nadludzkiej?) jakosci aut VW
i chyba już jasne wszystko :?:
a teraz jestem ciekaw wyliczeń kolegi mundito79 . chyba ze ktoś sobie policzy..O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Ja liczylem Golfa 1.6TDI DSG z wyposazeniem takie jak mam w OII i cena wyjsciowo rozni sie o 2tys zł na niekorzysc Golfa. Jak VW daje jedynie 5% rabatu, no to niestety Golf wyjdzie drozej o jakies 5tys niz OII.
W 2008 dobrze doposazony Passat kosztowal tyle co Superb, z rabatem kwotowym rzedu 25tys zł na Paska. Z tym, ze czas oczekiwania na niego wtedy to bylo ponad 6 miesiecy, a na Superba 2 miesiace
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marlej108Jak mam nie pisac "takich rzeczy"? to znaczy jakich? Ze za cene O2 Tour 1.4 z pakietem optimum + czarnym metalikiem + jumbobox + listwy boczne + wykladzina pokrywy silnika + nakladki progowe + pelnowymiarowe kolo zapasowe = ZAPLACILEM MNIEJ NIZ ZA VW POLO w wersji trendline z gorszym wyposazeniem????
Dlaczego ludzie wolą Golfa bo najwyraźniej nie jest im potrzebny duży bagażnik. Np. kolega śmiał się ze mnie dlaczego kupiłem żonie Clio jak taniej miałbym Megane.Lub dodając 1tyś euro miałby Mondeo z 2008roku . Odpowiedziałem bo żonie zaraz po zdaniu prawa jazdy łatwiej będzie zacząć od Clio. A wielkość auta nie koniecznie jest piorytetem .
A co do VW to moim zdaniem ludzie za bardzo się nim podniecają. Przecież mamy dużo innych naprawdę ładnych samochodów. Mi ostatnio bardzo podoba się właśnie C5 i Mondeo. A Passssat i Golffff jakoś wydaje mi się bez hm... tego czegoś
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marlej108Zamieszczone przez leszekmwZamieszczone przez marlej108mam wrazenie, ze nawet jakby o 10% obnizyli cene tych modeli to i tak jest strasznie drogo... zobaczcie ile wychodzi golf czy polo... (teraz na Octe jest 11k znizki na wersje mint - sprawdzone organoleptycznie, moze nawet na drozsze wersje wiecej ale tego juz nie wiem)....
kolega odebrał tydzień temu paska 1.8tsi comfortline , z navi , ksenon i jakimiś tam jeszcze dodatkami niezłymi - 106tyś.
napisalem tez wyraznie ze odnosze sie do tanszych wersji a nie drozszych, ale podejrzewam ze na drozsze mozna miec jeszcze wiekszy upust cenowy...
i sorry Leszek, ale nie przekonasz mnie to jakiejs (nadludzkiej?) jakosci aut VW.... naprawde sie zastanawiam jak mozna za golfa zaplacic tyle kasy co niektorzy bólą w salonach... (no chyba ze sa jakies super znizki - to sie pochwal jak wiesz)...
Zreszta juz niedawno na forum byla dyskusja z Twoim udzialem gdzie zescie sie spierali o jakosc golfa vs octavii....
NIGDY bym nie kupil gorzej wyposazonego i ze slabszym silnkiem golfa w cenie lepiej wyposazonej i mocniejszej octavii, czy wrecz superba....
ale to nie znaczy ze kazdy musi kupowac jak ja - jesli ktos woli golfa - to jego sprawa, natomiast prosze nie narzucac mi teorii o jego nadzwyczajnym wykonaniu, bo po prostu dla mnie sa to brednie... z vw polo nowym mam dosc czesto stycznosc i cena tego pojazdu jest po prostu wzieta z sufitu.. sadze ze podobnie jest z golfem - ale skoro sie znajduja chetni na zakup to po co maja cene obnizyc...
niestety w wielu polskich glowach pokutuje poglad ze "niemieckie" to najlepsze odnosnie aut... i tak moze faktycznie bylo za komuny w latach 70 i 80-tych gdy niemal kazdy rupiec z RFN bil na glowe krajowe koszmarki motoryzacyjne... ale obecnie to jest po prostu juz nieprawda....
Reasumujac - VW jest za drogi i nic nie uzasadnia jego ceny... moze poza naiwnoscia klientow tej marki... :diabelski_usmiech
[ Dodano: Sob 24 Gru, 11 14:51 ]
Zamieszczone przez mundito79Ja sprzedaję Skodę i VW. J.
Jak ja czytam takie posty to sie zastanawiam, czy to ze mna jest cos nie tak czy co.
Chodzilem i szukalem auta rok temu. Wowczas mialem OI (2000r.). Jak poszedlem do salonu Skody to sie zalamalem patrzac na kazdy model (za wyjatkiem Superba). Ja kompletnie nie widze zadnej zmiany pomiedzy rokiem 2000 a 2010. Wsiadam do srodka i nie ma zadnego rozwoju jesli chodzi o jakosc i wykonczenie. Potwierdza to nawet moj tata ktory kupil sobie nowa Octavie kilka miesiecy pozniej (ale to inna historia).
Uwazam ze co innego nowy Golf VI (ale nie Plus). Wedlug mnie stoi na zdecydowanie wyzszym poziomie (z tego powodu nie wzialem nowego A3 bo juz nie widzialem wiecej zalet).
Dodatkowo moge powiedziec, ze wedlug mnie Golf Plus, Tiguan, Scirocco sa gorzej wykonczone.
Estetyka i postrzeganie komfortu to jak wydac sprawa bardzo indywidualna. Jeden ma na TV do wydania 3000, drugi 8000. Kupia oboje i oboje beda zadowoleni.
Nie widze sensu dyskusji w stylu "ale to przeciez jest drozsze i nie widze roznicy". Masz kase, stac cie, kupujesz i reszta cie pierd*** :-)
Wazne zeby jezdzac byc codziennie zadowolonym.
Nie wiem czy juz to pisalem, ale jak ja chdzilem za autem to na mojej liscie Golf zajmowal ostatnie miejsce i w ogole mi sie nie podobal. Wszystko sie zmienilo w momencie jazdy probnej, gdy tylko w nim usiadlem - wiedzialem ze znalazlem to czego szukalem. I ktos jest to w stanie wytlumaczyc?VW Golf VI 1.4TSI 122KM Highline
VW Passat B8 2.0TDI 190KM Highline
Komentarz
-
Komentarz